WIELKI TYDZIEŃ


To jest zdjęcie z Wielkanocy’2023. Nasze wnuczki są teraz o rok starsze. My też.

Wielki Tydzień rozpoczęliśmy poniedziałkowym wyjazdem do Gubina. Pół dnia spędziliśmy u brata i bratowej w Guben, odwiedziliśmy też przedświątecznie groby rodziców i babci na cmentarzu, a na finał dnia – uczestniczyliśmy w spotkaniu w gubińskiej bibliotece. Było fantastyczne, zasługuje na osobny wpis ilustrowany masą zdjęć, lecz nie mam teraz na to czasu. Zrobię to po świętach. Na razie tylko jedna fotka:

Na spotkaniu odbyła się także promocja najnowszego numeru biuletynu „Gubin i Okolice”, kwartalnika, z którym współpracuję,


a dziś jadę do Gorzowa na promocję najnowszego „Pegaza Lubuskiego”, który także jest kwartalnikiem i z którym także współpracuję.

A, jeszcze coś! Na stronie „O Sercu” w zakładce „Niecodziennik” dodałam fejsbukowy post Zofii Mąkosy na temat mojej powieści. 🙂 Cieszę się, że Dominika została odebrana przez Zosię jako intrygująco-irytująca, bo taką właśnie, irytującą, chciałam stworzyć. 😀
Dołożyłam również fragmenty messengerowego czatu z Marzenną B. 🙂

Nasze drzewko wielkanocne w tym roku czeka na przyjazd wnuczek i wraz z nimi będziemy je ozdabiać, malować jajka, szukać „zajączka”. Na koniec jeszcze jedna fotka – tym razem sprzed dwóch lat. 🙂

RADOSNYCH, ZDROWYCH ŚWIĄT! ❤

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.